Monday, January 21, 2013

Bekalan air terputus.

Assalammulaikum.

Hye, sihat? :D
How's my last post? Macam seorang penulis terkemuka bukan?
Ianya terhasil bila anda dapat rasa apa yang saya rasa.
Kalau you all baca dan dapat rasa apa yang saya rasa, cuba menulis.
Hasil nya, will amazed yourself. HEHE.
Percaya laaa. HAHA. Okay, stop that part.
Okay, this post je nak mengadu, bekalan air terputus woi !
Ingatkan dekat Segamat je jadi benda macam ni, dekat rumah pun jadi. Haih.
Dah la baju bertimbun. Lepas tu air pulak takde.
Memang penat la nak membasuh bila ada air nanti. Haih.
Takpe la, itu akan di lakukan kemudian, masalah nya sekarang saya LAPAR.
Sebab takde air, saya tak boleh nak buat brak1st sendiri. Alahai.
Called Ayah nak break1st, Ayah kerja luar. -..-'
Okay, kena tahan lapar.
So, harapan sekarang ni air kembali ada.
Kalau air takde ni, susah kehidupan seharian.
Oh ! Tekak saya sangat sakit. Batuk dan sakit tekak, so not cool okay.
So, jaga kesihatan. HEHE.
Okay la. Till we meet again. (;
May peace be upon you. (;

No comments:

Post a Comment