Sunday, December 12, 2010

love letter to mr. MHMS.

ye, untuk kau ! aku dah naik menyampah dengan kau. pernagai kau. cara kau ! semua pasal kau aku menyampah. even kau nak buat baik pun lepas ni. jangan ingat aku akan suka kau. benda yang kau pernah buat, aku tak pernah lupe weyh ! feadap dah dengan kau. maybe parents aku masih suka dengan kau, tapi bukan aku. BUKAN AKU! memang s*** lah ! 
" it doesn't matter how educated you're, or how intelligent you're, or how you can be a great employee to a company BUT, you DO NOT know how to respect and appreciated people around you and people that LOVE you, you're absolutely INSANE!! "
and yes! kau memang gila ! it is the best word for you ! you deserve what you have done la H ! suke hati kau lah nak cakap aku tak respect kau ke apa, tapi dulu aku rasa aku dh cukup bagus respect kau ! bagi peluang untuk terima kau balik. tapi kau mmg macam HARAM ! tak reti nak guna peluang ! and the best part is, kau buat buat buat buat dan buat lagi ! see, how STUPID yu're ! ouh, BODOH ! aku pun dah jadi gila macam kau jugak ! marah macam orang gila dalam ni ! but WTH ?? like i care about all this shit ! beware H, i will still hate you ! and i know you have already knew that very well. So, so long suckers !

1 comment: