Tuesday, December 28, 2010

perasaan.

Assalammulaikum.

Saya sedih. Saya tak tentu arah. Saya tak suke perasaan ni. Saya sedih. Sedih sangat. Boleh saya nangis?? Boleh saya pinjam bahu awak?? Saya penat lah asik rasa perasaan ni. Saya tak nak rasa perasaan ni dah. Saya serik, dah banyak kali saya rasa. Biar lah saya tak rasa dah. Saya tahu benda ni bukan senang, sebab ini kan perasaan. Huh! Saya benci perasaan ni ! Benci sangat sangat ! Saya makan banyak ouh hari ni ! Sebab perasaan ni lah ! Nak hilang kan semua benda yang bukan bukan, saya makan lah ! Mana saya tak gemuk ! Haish ! -__-"
Boleh sapa sapa hilang kan perasaan ni dan ganti kan dengan perasaan yang lain. Bahagia, gembira dan rasa di hargai.
Hurm, kalau lah ada. Bersyukur sangat ! :)
Okay lah. Have a nice day kawan kawan ! And yeah, today is my friend birthday, Ruiyya Abdul Malik. Happy Birthday sayang ! I Love You ! :) ♥♥

Nota air mata : Saya sayang awak lah ! :(
Dan ini adalah post kedua hari ni.
Nampak sangat saya punya tak tentu arah kn?? :(

No comments:

Post a Comment