Friday, December 31, 2010

bukan saya tak bersyukur.

Assalammulaikum.

Okay, perasaan sangat lah bimbang campur sedih dan dalam masa yang sama bersyukur sebab dapat juga kolej kediaman. Ye, entrie ni pasal kolej kediaman saya ketika berada di Segamat, Johor. Sedih ! Sebab akan terpisah dengan roomate lama saya, roomate dari semester 2. Nama kiteorang sama. Nama ayah je lain. Die faham saya, saya pun senang mempunyai roomate macam die ! :( 
Nad, awk kena ingat ! Saya sayang awk tahu ! Sedih kena oisah dengan awk ! Siapa nak teman saya lepas ni?? Wuuuaaaa ! Saya nak nanges ! :'(  Macam mana saya nak hadapi semester baru ni?? YA ALLAH berikan lah hamba mu ni kekuatan ! Haish ! -__-"

Dan rijan bilik depan saya, Leyka nama die. Die pun kena tukar bilik jugak. Memang lah kiteorng punye bilik tak jauh. Tapi suasana dah tak kan sama bila bilik bertukar. Bella pulak tak tahu die bilik mana. Sedih lah ! :(  Nak kena rebut katil lagi. Macam mana roomate baru saya?? Boleh ke tahan dengan perangai saya dalam bilik?? Selesa ke saya duduk bilik tu dengan dieorang?? Haish. Sedih lah macam ni. Sedih sangat.



Nota air mata kedua : Saya harap roomate baru saya,
adalah orang yang sama macam saya. :(

2 comments:

  1. didi,yang penting nawaitu,pasti akan gembira gak.hehe

    ReplyDelete
  2. memang awk. tahu tu. tapi saya nak juga........ Hurm. xpe la. :(

    ReplyDelete