Saturday, January 1, 2011

selamat tahun baru.

Assalammulaikum.

Ye. Jam telah pun menunjuk kan tetap pukul 12 tgh malam. Selamat tahun baru kawan kawan. :)
Semoga tahun baru ini mendatang kan kebahagian dan kesengan kepada diri anda semua. :)
Untuk tahun 2010, segala kenangan akan di semat di dalam hati, apa yang berlaku mesti ada nikmah die. So, bukan semua yang terjadi tu adalah buruk, tapi sebenarnya ada baik die. :) 
So happy new year kawan kawan ! :) 

 Selamat Tahun Baru. :)

Tapi, sedar tak sedar, pagi ni saya dah kena bertolak ke Segamat, Johor. Sedih. Saya tak puas jumpe orang yang saya sayang, saya tak puas lepak dengan dieorng. Saya nak lepak lagi dengan dieorang. Huh. Saya sedih ! Kenapa ni?? Bukan ke tengha tahun baru?? Tapi saya sedih. Hurm. Saya tak sedia nak mula kan semester baru. Saya tak sedia nak gerak ke Segamat besok. Saya tak sedia untuk melangkah ke tahun baru. Semua saya tak sedia. Huh. :( Apa yang saya dah sedia?? Saya pun tak tahu ! :(

Okay ! Sudah ! Berhenti kan perasaan karut ni. Semua ni perasaan je. Ianya berlaku secara kebetulan je. HAHA ! Nak sedap kan hati sendiri kan berkata lah macam tu. :)
So, kawan kawan. Mula kan kehidupan baru. Mungkin ia nya sukar, tapi kita kena kuat dan harus berdikari untuk hidup dan berjaya dalam hidup. Jatuh dan bangun kita menunjuk kan siapa kita. :)

And and.
This pictures describe how I feel went it come to place call Segamat ! :)

See what I mean?? :)

So, Happy New Year.
and to all UiTM student Happy Registration Day ! :)

No comments:

Post a Comment