Tuesday, May 10, 2011

Lagu menunggumu (aishiteru) dan Cinta Melody

Assalamulaikum.

Okay, maybe saya lambat tahu pasal lagu ini, tapi kesah pulak saya?? HAHA! :DD
Lagu ini sangat seronok ! I mean like sangat sangat seronok lah ! HAHA ! Beria pulak kau ni Didy, relax sudah.
Fine ! HAHA !:DD

Okay, lagu ni adalah OST cerita Drama Indonesia which is tajuk dia Cinta Melody yang di tayang kan dekat Astro Ria.
 Comel kan?? :)

Okay, cerita ni berkisar kan apa tak tahu, sebab malas nak buat research. HAHA! Pemalas lah kau ni. Kesah pulak?? :)
Alah, anda semua kesah ke pasal cerita ni?? Saya tak kesah, saya suka menonton sahaja. HAHA ! :DD
So, semoga berjaya membuat research ! :)

So, ini adalah pelakon nya. 

  The Hero.
Saya amat amat meminati anda wahai Randy Pangalila ! 
He just damn HOT ! Woot wooot ! :D

The Heroin.
She is cute ! Meet Chelsea Olivia. :)
Dalam cerita tu die berambut pendek, lagi comel saya rasa! :)

Ada lagi pelakon yang lain, again, saya malas nk buat research. HAHA! :)

The conclusion is, saya memang dah lama gila tak layan drama. Tak kesah lah Indonesia mahu pun drama Melayu. Tapi bila tengok cerita ni macam seronok pulak, mungkin sebab pelakon pelakon dia, or mungkin jalan cerita die yang seronok dan comel. Untuk masa sekarang lah, tak tahu lah nanti macam man kan?? HAHA! :DD
So, kaurang memang patut layan ouh cerita ni. Sebab sangat seronok ! Randy sangat lah comel dan gantang ! :)
Okay, stop ! HAHA ! :D

Okay, ini lagu menunggumu (aishiteru) :) Enjoy. 


Chow ! :)

No comments:

Post a Comment