Thursday, May 19, 2011

geram. sampai rasa nak gigit !

Assalammulaikum.


Ouh my !! Sumpah geram bila tengok budak kecik. Tak kesah lah. Geram, geram dan sangat geram !
Saya nak khawin la. So, saya boleh dapat anak yg sangt comel. Ouh geram ! There is two boys that make this little crazy, which is my nephew and 'his' nephew. :) Muhammad Adam and Haziq Darwis. :)



Ini anak buah saya. :)
Saya suka mata dia !

Dan ini anak buah 'dia'. :)
Saya suka tgk gelagat dia ! 

Okay, kalau anda tak geram tengok gambar di atas. Sila lah pangkah page ini. HAHA! :DD
Their just cute ! Suka gila. Asik tengok je gambar ni. Geram geram geram ! HAHA! :DD
Okay. Dah boleh stop rasa nya. :)

Saya nak ada anak macam ni boleh?? HAHA! :)
Awak, awak, awak masuk meminang cepat ye ! Saya mahu buat anak comel macam ni ! HAHA! :DD
Seronok. Ouh, geram ! :)

Adam sudah pandai menyiarap ! 
Yeay ! :)

Darwis sudah besar la. :)
Okay, boleh jd mcm Man Kidal ! Yeay ! :)

It was a bless knowing you Hanafi. Thanks for being there went ever I need you. :)

No comments:

Post a Comment