Sunday, January 30, 2011

HOME.

Assalammualikum. 

Alhamduillah, saya selamat sampai rumah.
So, bermula lah cuti mid sem saya dan rakan rakan yang lain. :)
Tapi cuti kami tidak lah secuti mana, ini semua gara gara test test yang bakal di lalui naik cuti ini.
Dan juga presentation yang akan di lakukan secara INDIVIDUAL ! Ouh ! The burden is on ME ! 
Sedih?? Tak lah sedih sangat, sebab itu tanggungjawab. (okay, ayat poyo !) HAHAHA ! =.="
Semangat ?? Yes ! Sebab bukan saya je yang ada assignment dan juga test, mereka mereka juga pun ada ! Jadi perancangan nya adalah kami akan study bersama di Perpustakaan Awam Selangor ! Yeay ! Seronok kn?? Susah senang kami sentiasa bersama ! :)
 
Ouh ! Sangat selesa berada di rumah ! After a month tak balik. Bila balik, ouh god ! it was a unexplained feeling douh ! Even everything was the same, but trust me, the best place is home and beside all your family members ! :)
The laughter, the anger, and the all the memories ! I miss all the time went i was at Segamat ! :(
Jadi, saya akan guna kan peluang yang ada ini dengan sebaik nya ! HEHEHE ! :DD


Nota kaki berbau : Selamat bercuti kepada semua yang sedang bercuti.
Cuti cuti jugak, kesihatan jangan lupa. :)
Ouh ! Too Mr. AMAM, thanks amik saya hari tu !
Lepas sudah rindu saya kat awak ! :)

No comments:

Post a Comment