Tuesday, July 31, 2012

Wednesday.

Assalammulaikum.

Haaaa, besok Rabu. Rabu tu Wednesday. Setiap kali Rabu hati saya sangat gembira. Sebab, setiap Rabu saya akn balik Shah Alam ! Yeay ! :)
So, besok saya balik, doakan perjalanan saya selamat ye ! InsyaaAllah. :)
Saya selalu balik tumpang kawan saya. Nama dia Ammar. :)
Dia akan hantar sampai KTM Seremban, dan dari situ saya akan naik commuter dan terbang ke Shah Alam.
Hehehe. Seronok ! :)
But since last 2 weeks dia adahal, saya balik naik Kereta Api Tanah Melayu dari Segamat sampai la Kuala Lumpur, dan tukar train untuk ke Shah Alam.
Sampai Shah Alam abang saya akan amik. Dulu Muhaimin amik, sekarang dia ada commitment lain, mana boleh amik saya dah. Sob sob sob. Kalau sampai KTM Shah Alam je, mesti teringat ! DAMN ! Sangat tak suka bila teringat situasi tu. Saya akan lost sekejap lepas turun commuter. Patut cari abang, but then saya akan cari kancil. DAMN ! Maaf, kasar sebentar. Okay, abaikan bnde tu. :)

So, kalau mengikut perancangan, saya dan best friends akan meluang kan masa bersama pada hari Jumaat nanti. InsyaaAllah, kalau di izinkan Allah. Harap harap takde la halangan. Dah lama tak keluar dengan mereka mereka. Rindu sangat sangat. :')

So, sampai sini je laaa. Saja je nak updated. Tak de benda nak buat kat Segamat ni. Bosan. Since semua test and assignment tak de. Ini la hasil nya. Aiyak. -..-'
Okay, jangan tiru macam saya. Sebenarnya banyak je benda boleh buat. Malas je lebih. Hehe.
May peace be upon you. :)

No comments:

Post a Comment