Saturday, December 17, 2011

December, 2011

Assalammulaikum.


Hye semua! Yeay saya dah lama saya tak updated kan kan kan??
Malsa! Eh, bukan malas laaaa. Biasa la, kat Segamat. Mana ada line sangat. Kalau ada line pun lamabt. HAHA!Okay, alasan jugak. Tak de mood la sebenarnye nak post and plus tak de idea pun. Nak di jadikan cerita, bila ttak ada line plus tak ada idea. So, tak de la sy post kn?? Okay. Stop la merepek Didy. -..-"
Maaf ye kawan kawan. Heee. :)


Haaaaa. Apa khabar semua?? Shat?? *tak pyah nak baik hati sangat nak tnye Didy, bukan ada orang jawab pun. -..-'*
Haaaaa. Nak cerita apa ni?? Tahu tahu je, dah sampai pun bulan December kan kawan kawan?? Apa banyak kenangan yang berlaku. Manis, pahit, masam and masin. Kalau nak cerita dari A sampai Z memang tak habes la kan. Heeee. :DD
Lagi pun what had happen for the whole year, ada sikit sikit yang saya dah post kat blog ni. So, kalau sy nak ingt balik boleh la sy buat blog walking kat blog sendiri. *okay. LOSER* HAHA! :DD
So, overall. I can says that 2011 is super something! Those memories, was super something!! Alhamdulillah. :)

Ouh, and fort this month story line is, how Segamat is doing. HAHA! :DD
Dah nak masuk sebulan dah duduk kat Segamat ni, and Alhamdulillah everything was great! ;)
Classes were awesome, classmates were super great and lecture were super duper awesome! Yeay ! :DD
Except for one lecture, saya agak tak selesa belajar dengan dia, sebab kadang kadang dia agak meleweh dan saya pulak jenis tak boleh belajar theory part when lecture tu suka meleweh! Sebab saya tak akan faham. Dan keputusan nya adalah, result saya kurang cemerlang! Tuih! Lecture elok pun result kau memang tak cemerlang Didy! HAHA ! :DD
Selain daripada itu, segalanya berjalan dengan lancar. Alhamdulillah. Bersyukur sangat. :)

Jadi, apakah azam anda untuk new year ni?? hik hik hik. *gelak gedik* :DD
Sekejap je masa berlalu kan kawan kawan?? Tahu tahu kita dah besar. Tahu tahu ada kawan kawan kita yang dah khawin., dan tunang. Wah bahagia nye perasaan tu. Bial masa saya?? Wah ! Kay gatal lebih lah Didy. Ibu baca ni. Mampus kau. -..-'
Tak de laaaaa. Setiap manusia ada perasaan kn?? Biasa lah tu. Siapa tak nka khawin kan?? HAHA! :DD
Cuma belum masa saya. :)
So, kepada kawan kawan yang dah jadi tunang orang, isteri orang dan bakal tunagn dan isteri, TAHNIAH saya ucap kan. Semoga jodoh kamu semua kekal hingg ake akhir hayat. Jangan lupa ajak pulak ! Nak kena sepak apa?? HAHA ! :DD

So, to end the discussion. Mari kita countdown untuk new year. HAHAHA! :DD
Padahal lambat lagi. Ouh! Lupa, next week dah start cuti mid term. Jadi siapa yang mahu dating bersama mari lah ! HAHA! :DD

So, so long everybody. Have a blast. Enjoy every moment that we have but not forget about HIM that give us the opportunity. :)
Chow.

No comments:

Post a Comment