Saturday, December 24, 2011

Dear, friends. :)

Assalammulaikum.
Bebelan yang ini untuk kawan baik saya. Khas untuk mereka rasa nya. Tapi, sekali la untuk anda anda yang menganggap saya sebagai kawan. Even we aren't close. :)


Dear, friends.
It almost 5 years were closed. We had know everything single thing of us. What you like, dislike, love, hated and macam macam lagi. Susah nak dapat kawan susah senang sama sama dan Alhamdulillah saya di kurnia kan anda semua. Bersyukur sangat, ;)

And for this few months we dealing with our feelings and love once. Every each of us got this stupid litter problem. Dugaan hidup. Kita di cipta menpunyai hati dan perasaan. So, standard la tu. Tapi yang kelakar, masalah kita sama. Kita sayang lelaki yang sama. Eh! Bukan maksud seorang sahaja lelaki. Maksud nye kami menyukai dan menyangi lelaki yang sama biar pun mereka mereka sakiti kami. Yeay. *kauorang faham ke?? -..-' * Layan kan saja. :DD

For example, even though I have no more special relationship with M, but we still closed. Text each other every single day. Call want needed. And yes, it's because I still love him and he feel the same. But some where how, there's a litter problem or misunderstanding that make us just a friend, really really closed one. Kitaorang biar jodoh yang tentu kan. Insy-Allah. :)
And for Lyana, she recently  broke up with J. Yang ni agak complicated nak cerita. Hurm, nak di pendek kan. J was not good enough or in proper way J is JERK! HAHA! No laa. Its just, dia bukan lelaki yang layak untuk medampingi Lyana. And for your information. She is the reason why I posted this entry. We closed since standard 5. When Lyana had transfer from apa tah nama sekolah dia kepada SK Section 24. She got in to my class, from their I guess we came to know each other and get closer until now. He dont deserve you. You deserve better. Open your heart to other. Maybe not now. But later. I know its not easy but at least try. Not for me, but for your self and for your own good. Trust me on this. :)


Dear friends, 
Did you know that i LOVE you?? Did you know sometimes, when SHIT happen, you guys are the most person that I wish to lend a shoulder for me?? Did you know went I MISSED you, I will cry on my bed until i fall asleep??*ini tipu sunat, but sometimes it really happen.* Did you guys know that after my family you are the second thing that Im afraid to LOSE?? Kalau awak semua tahu. Bagus laa. Tak perlu ulang. HAHAHA! Okay tak kelakar. -..-'



In conclusion, we are dealing with the same problem, went I cant or dont know how to forget M, Lyana dont know how to deal with her heart when J go to others girl with no GOOD reason coz she still and always love him I think. HAHA! Nida, still in love with B even he had do somethingg that hurts her badly and when Ema open her heart for a guy for the first time in her life and that stupid asshole guy named P just leave her hanging and find other girl! See, sama kan masalah kitaorang. Cinta tu buta. Betul lah tu kot. Tapi, sudah sudah la tu buta nya. Padahal semua celik je. HAHA!
We love the boy that give us some much pain, love, laugh and everything that we need, but yet sometimes we easily forget the pain because of the love and laugh. *weyh, sumpah merepek.* Okay, lupa kan.
Jadi, saya hanya berdoa jika ini dugaan yang kami harus terima, kami mohon Ya Allah permudah kan jalan nya supaya tak ada di antara kami berempat melakukan perkara yang tidak sepatutnya. Mintak di jauhkan semua tu. Insya-Allah. :)
Dan untuk awak M, kalau dah di tentu kan awak adalah jodoh saya. Saya terima dengan seada nya. Dan jika tidak, saya masih tiada jawapan untuk itu. :)
Okay, nampak tak ayat bunga bunga dan ayat kepoyoan dah keluar?? Makna nya, saya harus top my writing. Nanti lagi melalut siapa susah?? Awak awak jugak kn?? HAHA! :DD

Kepada awak Lyana, ketahuilah, jika bahasa saya terlalu kasar untuk awak terima, saya mohon maaf. Bukan niat saya untuk sakiti awak wahai kawan, cuma kadang kadang tegas tu kena ada, asik nak bergurau je. Penat lah! Kan?? HAHAHA! :DD
You know what i mean dont you?? Im sorry. :)


So, kepada Nur Liyana Azam Azman, Hasnida Azmi dan Azaimah Abdul Rahman. Ouh, dalam ni lupa Fahmi. Yeeee, dan Al Fahmi Ramli, awak semua ketahuilah yang saya Siti Nadhirah Mohd Azman sangat LOVE awak semua sekarang, besok dan selamanya. :')
Terima kasih sebab jadi kawan saya, tahan dengan perangai saya dan macam macam lagi. :')
You guys are the best thing that I ever have and still I have ! Okay, bahasa English berterabur. Abaikan. -..-'


Haaaaa, kepada kawan kawan yang lain. Jangan risau, terima kasih kepada anda juga kerana ingin dan masih berkawan dengan saya. Saya hargai sangat sangat. Nilai persahabat tu sangat sangat lah berharga. Percayalah. *sambil nyayi lagu Siti Nurhaliza ye, bukan Siti Nadhirah. -..-' * HAHA! :DD


Jadi, sampai sini je lah bebelan untuk hari ini. Agak panjang. Maaf laaa. Nama pun membebel kan?? Hik hik hik. Ouh, battery phone dah nak habis, tapi malas nak amik changer dan charge phone. Apa kaitan dengan semua di atas?? Ada kaitan, sebab the phone keep on bunyi warning battery low. Ganggu tahu. -..-'


Okay, ini betul betul.
Chow semua. Take care and treasure every each friend that you have. They meant to be someone in our life. :)

No comments:

Post a Comment