Friday, April 8, 2011

DIET.

Assalamulaikum.

Hello ladies and gentleman. Regarding to the title. You know that im on diet ! HAHAHA ! :DD
Yes peeps ! Didy diet ! Gelak lah selagi kauorang semua mampu untuk gelak ! Sebab sikit pun saya tak kesah ! HAHAHA ! :DD
And yes ! Baru saya tahu, sangat susah untuk lawan nafsu sendiri ! Nampak macam senag, alah diet je, tahan makan sikit sikit. Tapi, kauorang buat tengok, mampu tak mampu. Dah la sememangnya saya ni gemuk ! Lepas ni, memang nafsu makan tu membuak buak lah kan. Haish.
Moral of the story. Lawan nafsu kita. Nothing is impossible. :)

Saya memang sedar, saya dah lama saya tak post, lepas tu bila post, post benda merepek, ingt ada orang nak baca lah?? HAHAHA ! Maaf lah. Idea gila tak de lah nak post. Ini je yang ada buat masa sekarang ni. So, selamat mejamu selera ! HAHAHA ! XOXO ! :)

Nota kaki : Saya nak balik ! Saya rindu semua orang ! :(

No comments:

Post a Comment