Friday, August 20, 2010

kejadian yang melampau.

okay, saya akui. title tu agk melampau. but what can i say?? mmg kejadian tu melampau kelakar die. HAHA!
okay, kejadian berlaku waktu malam. selepas test tosteron management. sgt relief okay?? but xde la relief sgt sbb x blh jwab sgt. im sorry ibu and ayah. i do my best. okay, balik kepada kejadian. okay, jam menunjuk kan 1100 malam. saya sudah pon berada di tilam tercinta, tiba tiba pintu blik sy di kutuk, sy berkata, "masok".
pintu di ketuk lgi. sy kate dgn nada yg agk kuat. yela. kacau orng nk beradu kn?? HAHAHA! "masok!"
dan orng yg ktuk pintu sy tu msok dlm keadaan nk ketawa tpi xberapa nk ketawa dan mntak minyak gamat. saya terpingga sejenk. gamat?? nk uat ape?? dan die pon ckp tgn sahabat nye zaza( bkn nama sbnr) luka. so die nk mnyk gamat. saya yg agk panic dgn keadaan itu. lntas bgn untuk memasti kn apa yg telah berlaku. rupa nya tgn zaza terkena blade (pencukur). okay, memula mcm ngeri. tpi ibu dh ajr. klo tgn luka. agkt tgn tu, so that darah x mengalir dan darah x bnyk keluar. sy pon sruh la zaza 2 angkt tgn. yg kelakar. die MENANGIS ok?? i repeat MENANGIS! sape xcuak?? dia keep on saying "sakit weyh kne blade tu" then nanges. and i was like. what the hell i know la sakit syg. but relax ar. thu la sakit. sabar lah. rasa mcm nk lmpang je zaza mse tu ye kwn kwn. HAHAHA! =)
okay. bile die dh kurang nanges saya jdi hero kpada die. eh salah salah heroin lah. saya perempuan okay?? terima kasih. =) smbng. sy trok la gamat kat tgn die. dan smbng nages sbb pedih. perh sabar kn je lah saya mse tu ya ALLAH. die sgt la kuat nanges. bru saya thu! HAHAHA!=))
sgt kelakar, apabila zaza yg sgt suke kcau orng menanges sbb kne blade tu. HAHAHAHA! jaht kn?? kesah plak sy?? c(=
the words that she keep on saying went the accident happen. "sakit lah weyh", "aku tekrjut kau tahu kne bnde tu", "ade kulit aku kat blade tu" and nanges! HAHAHA! =))
to zaza im sorry post this. but for really, for now it was best memory ever for this sem. =)


okay, cerita smpingan.saya hanya tinggal satu saja lagi test! so i hope i have a streght to do it! =)
doa kn saya ye kawan kawan! [-_-] =)
dan cerita smoingan lain. sedar x sedar, hari ni dah hari ke-11 puasa. dan saya x miss lgi! seronok sgt! (@_@)!
dan saya xbalik rumah lagi, saya xbuka lagi dgn family saya, saya rindu mereka sgt sgt. bila saya boleh balik?? saya nk balik. kuat btol dugaan puasa kali nie. xpelah. ada hikmah kot. =)
sekrng bazar 2 dah ade improvement. dah xbosan sgt la kn?? HEHEHE. but menu still sama. [-_-]"
so berserah je lah. =)
so hari ni dah jumaat sok dah sabtu dan saya ada test tosteron FINANCIAL ACCOUNTING pada esok hari jam tepat 1215 tgh hari. waktu waktu untuk tido ye kwn kwn! xpe. so sy xperlu tito. dan after test guess what?? saya akan terus bergerak ke MALACCA!hoyai hoyai. seronok berganda!  HAHAHA! =))
so, untuk release sume bebanan yg tlah tertunggak untuk smggu nie. dgn test nye dgn presnetation nye! haiyo. kalau ini mcm selalau wa blh gler ouh! heeee. =D



pss : i really miss my family, can time go more fast as usual?? so i can go back home more early. pleaseeeeeee.. =(



No comments:

Post a Comment