Sunday, October 26, 2014

Nikah. Kahwin.

Assalammulaikum.

Aku tahu kau teruja nak kawen, aku tahu kau tak sabar nak kawen. Tapi, kau tak payah nak mengelabah sangat la nak updated segala macam benda dekat laman sesawang yang kau ada. Meluat. Menyampah. Mengjengkelkan. Aku tak kesah pun kau nak kawen. Dah sampai seru. Allah dah bukak jalan untuk kau. Tapi, kemon laaa. Everyday. Every details kau nak kena cerita ke ? Takut nanti jadi riak pulak. Lepas tu nak butthurt bila aku bergurau dengan orang lain pasal kawen. Susah nya nak kawen laaa. Macam macam benda nak kena fikri laaa. Apa laaa. For ur information. Im 23rd years old. Im old enough to know the situation. Plus ! Abang aku dah kawen. Dan lagi sorang bakal kawen. Tak kan la aku tak tahu mcm mana pressure dia. Kau tak payah nak BATAK sangat. Nak tunjuk macam kau sorang je nak kawen. Macam susah sangat je nak kawen. Ehhhh, menyampah laaaaa. 

Memang la aku tak tahu macam mana situasi aku nanti, tapi sekarang ni. Kau mengelabah sangat. Itu je aku nak bagitahu. Kalau dah memang sampai masa. Sampai waktu dan ketika nya. Allah tolong. Allah bantu. Tak payah laaa kau beria nak bercerita segala benda yang jadi dekat kau dekat semuaorangg. Bukan semuaorang nak tahu pun. Kau tu dah besar panjang tau. Aku pun, so jangan kacau aku bila kau tak kacau kau. Cukup la aku plastic sebab nak jaga hubungan yang dah terjalin. Haihhh. Manusia. Kadang kadang cakap tak fikir. Main sembur sesuka hati. Jangan kau pulak yang kena sembur dengan aku dah laaa. Semak otak.

Okay. Dah. Habes. 
Assalammulaikum. (;

No comments:

Post a Comment