Wednesday, February 2, 2011

boleh tolong ajar saya??

Assalammulaikum.

Awak, boleh awak tolong ajar saya untuk membenci awak??
Boleh awak cakap yang sejujurnya, dan sebenarnya?? 
Saya dah tak nak ada perasaan macam ni lagi.
Saya cuba membenci awak, sedaya upaya saya cuba,
tapi tak berhasil dan tak boleh.
Saya suka ganggu awak. Saya cepat terasa dengan perbuatan awak.
Padahal kita kawan je. So, saya mohon, 
AJAR saya untuk benci awak.
Saya dah tak mampu untuk ada perasaan macam ni terhadap awak.
Saya sedih ! Bukan sebab awak, tapi diri saya sendiri.
Saya marah ! Bukan sebab awak, sebab diri sendiri.
Saya nak benci awak, bukan sebab awak, tapi sebab diri sendiri.
Saya ada reason saya kenapa saya ada perasaan ni terhadap diri saya sendiri. Awak, saya tak nak perasaan ni dah, boleh awak tolong berhentikan perasaan ni?? dan sekali lagi,
boleh awak tolong ajar saya untuk membenci awak??
Membenci orang yang kita sayang, bukan perkara mudah, dan dan
Melepaskan orang yang kita sayang, adalah pengorbanan yang menyeksakan. :'(


Loving you,
is the best things i ever done,
Have you as a friend,
is the best memories that i ever had,
But losing you,
is never across into my mind.

No comments:

Post a Comment