Tuesday, May 10, 2011

Lagu menunggumu (aishiteru) dan Cinta Melody

Assalamulaikum.

Okay, maybe saya lambat tahu pasal lagu ini, tapi kesah pulak saya?? HAHA! :DD
Lagu ini sangat seronok ! I mean like sangat sangat seronok lah ! HAHA ! Beria pulak kau ni Didy, relax sudah.
Fine ! HAHA !:DD

Okay, lagu ni adalah OST cerita Drama Indonesia which is tajuk dia Cinta Melody yang di tayang kan dekat Astro Ria.
 Comel kan?? :)

Okay, cerita ni berkisar kan apa tak tahu, sebab malas nak buat research. HAHA! Pemalas lah kau ni. Kesah pulak?? :)
Alah, anda semua kesah ke pasal cerita ni?? Saya tak kesah, saya suka menonton sahaja. HAHA ! :DD
So, semoga berjaya membuat research ! :)

So, ini adalah pelakon nya. 

  The Hero.
Saya amat amat meminati anda wahai Randy Pangalila ! 
He just damn HOT ! Woot wooot ! :D

The Heroin.
She is cute ! Meet Chelsea Olivia. :)
Dalam cerita tu die berambut pendek, lagi comel saya rasa! :)

Ada lagi pelakon yang lain, again, saya malas nk buat research. HAHA! :)

The conclusion is, saya memang dah lama gila tak layan drama. Tak kesah lah Indonesia mahu pun drama Melayu. Tapi bila tengok cerita ni macam seronok pulak, mungkin sebab pelakon pelakon dia, or mungkin jalan cerita die yang seronok dan comel. Untuk masa sekarang lah, tak tahu lah nanti macam man kan?? HAHA! :DD
So, kaurang memang patut layan ouh cerita ni. Sebab sangat seronok ! Randy sangat lah comel dan gantang ! :)
Okay, stop ! HAHA ! :D

Okay, ini lagu menunggumu (aishiteru) :) Enjoy. 


Chow ! :)

deactive facebook and good bye mr.DOMO

Asaalammulaikum.

As the title given. I do deactivated my Facebook account for awhile. Its nothing but just for fun. :)
I will be back! :)

Next is, good bye mr.DOMO. Our relationship stop here. :)
Thanks for everything. Being ur special girlfriend is super duper something for me. :)
We have our own reason to end up this relationship. So. please dont ask why its over. :)
So, no more mr.DOMO that I use to love. It hard and hurt, bila ingt kenangan dengan awak. Tapi dah tak de jodoh.
So, GOOD BYE SAYANG. :)


Enjoy this song. :)

and this. :)

Chow ! :)

Wednesday, May 4, 2011

SEMESTER 4.

Assalamulaikum.

Hye ladies and of course gentleman. Sedar tak sedar, saya dah pun habis semester empat yang sangat tough ! Seriously, it hard ! But yes, its full with memories that will never fade. :)
It start with, going to class. Having a new environment of going to class with new friends, having a new lecture and yes ! Totally a new things to learn about FINANCIAL ACCOUNTING. If before this we was learn about the basic of accounting, but this sem, we learn about how to manage a company account. COMPANY ! Takut lah ! Okay. Tak susah kalau kita study ! :)
So, you have to work out on that ! :)

For others subject, it was as usual or it was the same as what i had expect. So, memang ada yang susah dan ada yang senang untuk di faham. Depends on kelajuan kita menangkap dan kerajinan kita mengulang kaji atau bahasa simple, do revision. Ini tak, dah faham sikit tinggal kan, tak buat revision pun. Dah nak test nanti baru lah kau sibuk nak buat revision, ingt fomula bagai ! Padan muke kau Didy ! -,-'
Okay, itu motivasi untuk diri sendiri. :)

So, overall this semester was something. HAHA ! Ayat poyo. :)
Macam macam jadi sebernanye kalau cerita kat sini memang tak habis lah kan?? HAHA !
Memories, the best thing in life I think. Even some memory was sucks ! But who's care?? Pengalaman mendewasa kan, so, make as much as memory that u can. HEHE. :)
So, that all for now. See ya ! :)